filters
Product:
Show
These people send out used rusty unclean washers and dryers to rent. They don't care have a terrible attitude. The Greensboro,NC operation is really bad AZUMA sucks I cant think of more words to say other than this company should go out of business for their crappy...
Read more
Azuma
Azuma
Azuma Leasing Verified Representative

AZUMA Leasing has recently sold the appliance portion of our business which was acquired by Appliance Warehouse. While we are sorry to hear that you are unhappy with your serv...

#1081258
They are the worse. They will randomly go into your bank and take money without your approval. I would strongly recommend not renting from this place.
Read more
Azuma
Azuma
Azuma Leasing Verified Representative

Hello and thank you for your post,As per policy, all transactions made by Azuma for any and all customer accounts are done so in accordance with the terms and conditions of ou...

Azuma
Azuma
Azuma Leasing Verified Representative

Hello and thank you for your post,We'd like an opportunity to discuss your concerns. As per policy, all transactions made by Azuma for any and all customer accounts are done s...

#718041
I used to be a customer for over a year....then i call last tgursday to reactivate my account because it wont let me online. They tell me that option is currently down and they will call me back tomorrow. ...even if it hasnt been fixed...jsust to let me know they hadnt...
Read more
Azuma
Azuma
Azuma Leasing Verified Representative

Hi Christina, Thanks for taking the time to bring this to our attention. I'm so sorry for your experience. We would love the opportunity to make this right. We've tried giving...

1.0
#706285
I got Azuma washer and dryer for 2-3 months in all this time what I got can simple be called as head ache. Non working dryer so at least 2-3 cycles where needed for drying. The washer was another story, it literally torn some of our cloths. The charges are crazy, I...
Read more
vsconnected
vs***nected

I have received the extra payment refund from Mrs. Harries at azuma leasing. Thanks for that. They also heard my problem and regretted the series of events happen.

Azuma
Azuma
Azuma Leasing Verified Representative

Hi Vishvanath, thanks so much for bringing this to our attention. I'm so sorry to hear about your experience. We would love the opportunity to make this right. A manager will ...

1.0
I didn't like
  • No apology
  • No accountability
  • No value for money
#705517
Azuma came highly recommended from leasing office, with low monthly payments and 1st month being free along with free maintenance, and delivery. I go online to set up service and am being asked to pay $797 dollars to start service based on a credit check and then $47 a...
Read more
Anonymous
Anonymous

Seems to me that for $797 You could go out and purchase a low end set that would have the same outcome! Sure you get it back but you might as well just buy at that point. I wa...

Azuma
Azuma
Azuma Leasing Verified Representative

Hi there, I wanted to take a moment and thank you for giving us feedback about the experience you had. Customer service is very important to us, so we're very disappointed to ...

1.5
#658165
I scheduled my appliances two weeks PRIOR to my move and the earliest delivery date I could get was still 10 days AFTER my move in. I confirmed by email confirmation on Friday before 3:00pm, one business day prior to the delivery date, as the confirmation instructions...
Read more
Azuma
Azuma
Azuma Leasing Verified Representative

Hi Sharon, I wanted to take a moment and thank you for all your feedback, and for taking a moment to update your review with our response. I'm so sorry about all the confusion...

1.0
I didn't like
  • No apology
  • No accountability
#647334
When I returned the equipment and was done with them, they charged me an extra month and I asked them to return it. They told me I would have to wait X months for processing. I didn't receive anything (I put it on my calendar and called again). When I inquired why I...
Read more
Azuma
Azuma
Azuma Leasing Verified Representative

Hey there, I just wanted to take a moment to thank you for leaving feedback about your experience with us. I'm sorry to hear that it wasn't a great one. More than anything, we...

2.8
#633181
My husband and I moved from our apartment to our new home. We requested the apartment washer/dryer set be picked up from the apartment and they delivered a loud set to the home. I guess when we moved they updated our account with the new home address and when we...
Read more
Anonymous
Ignorance is NOT Okay

Sounds to me like you're just another ignorant consumer. Also, learn how to use spell check. Better yet, work on your language skills. Who can understand your complain...

Azuma
Azuma
Azuma Leasing Verified Representative

Hello again ma'am, and thank you for taking the time to leave your feedback and share your experience. We have spoken to you regarding the matter. As we discussed, we will han...

#503581
I recently leased a washer and dryer from Azuma for a year. After which I terminated my lease. They overcharged me on one billing cycle ($25) so instead of refunding the $25, they instead "waived" the pick up fee of $39.00. Sounded like a good deal. Then I decided a...
Read more
Azuma
Azuma
Azuma Leasing Verified Representative

Hi Lydia. I would like to start off by clarifying that we waived your entire bill for you for the month of June. Your last payment was for 5/2/14 and you won't have another bi...

I am currently leasing from Azuma. Their customer service is horrible. Hold times can take a good chunk of your day, reaching an hour and some change for me. The "associates" keep you on speaker while talking super quietly with children and dogs having the time of...
Read more
Azuma
Azuma
Azuma Leasing Verified Representative

Hi, thanks for taking a minute to leave some feedback about our service. I'm so sorry about your experience with us. We take our level of customer service very seriously, so i...

#477532